پاورپوینت انواع پارکینگ ها در ساختمان ها

پاورپوینت انواع پارکینگ ها در ساختمان ها

دسته بندی:

قیمت: 34900 تومان

تعداد نمایش: 101 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 19 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت انواع پارکینگ ها در ساختمان ها

 

پاورپوینت انواع پارکینگ ها در ساختمان ها ppt در 55 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

مقدمه

گسترش آپارتمان‌ نشینی، احداث ساختمان‌ های چند طبقه با واحدهای متعدد، دارا بودن حداقل یک خودرو توسط اکثریت قریب به اتفاق خانواده‌ ها و کم‌ عرض بودن بسیاری از کوچه ‌ها و فرعی ها، احداث پارکینگ در ساختمان‌ ها و واحدهای مسکونی را در شهر ها خصوصا کلان‌ شهر های کشور، به یک ضرورت تبدیل کرده است. به همین منظور، بر اساس طرح تفصیلی، ساخت پارکینگ، هنگام احداث ساختمان‌ ها و آپارتمان ‌ها الزامی است.

پارکینگ کوچک، متوسط، بزرگ

پارکینگ ها از نظر ابعاد و اندازه، پارکینگ های کوچک، متوسط و بزرگ را شامل می شوند. پارکینگ های کوچک ظرفیتی برابر با 3 محل پارک برای خودرو دارند. پارکینگ های متوسط، ظرفیتی برابر با 4 الی 25 محل پارک خودرو و پاکینگ های بزرگ، ظرفیتی بیش از 25 محل پارک خودرو دارند.

پارکینگ طبقاتی

از انواع پارکینگ های سرپوشیده است که بیشتر در مراکز خرید بزرگ یا برج ها کاربرد دارد. سازه آنها چند طبقه و بعضا به صورت مارپیچ است. در این پارکینگ ها، خودروها می توانند از طریق رمپ داخلی، رمپ خارجی، بالابر خودرو و سیستم های ربات خودرو به طبقه مورد نظر و مکان پارک مناسب وارد شوند. در این شیوه، رمپ داخلی، رایج ترین روش است و استفاده از بالابر خودرو فقط برخی ساختمان های قدیمی، معمول است.

قوانین پارکینگ آپارتمان

در برخی موارد، مالکان واحد مسکونی به دلایلی مانند نداشتن خودرو، نداشتن انباری، داشتن وسایل اضافی زیاد و دلایل دیگر، از پارکینگ به عنوان انباری استفاده می‌ کنند و برخی از وسایل و لوازم را که جایگاه آن در انباری است، در پارکینگ قرار می ‌دهند. در این باره باید دانست قرار دادن هر گونه وسیله اضافه در فضای پارکینگ خودرو در آپارتمان ‌ها، ممنوع و غیر قانونی است و در صورت چنین اقدامی، سایر ساکنان حق اعتراض و پیگیری موضوع را دارند.

مزاحمت برای پارکینگ دیگران

شیوه پارک خودرو توسط برخی ساکنان یا مهمانان آنها، در برخی مواقع، موجب ایجاد مزاحمت برای دیگران می شود. چنانچه خودتان با آن شخص در ارتباط هستید و این اقدام، تکرار می شود، بهتر است دوستانه این موضوع را به وی منتقل کرده و از وی بخواهید نسبت به اصلاح رفتار خود اقدام نماید. در غیر این صورت، بهترین راه، انتقال موضوع به مدیر ساختمان است تا تذکرات لازم را ارائه نماید.

 

فهرست

مقدمه

تعریف پارکینگ در آپارتمان

انواع پارکینگ

پارکینگ همکف، زیرزمینی، پشت بام

پارکینگ کوچک، متوسط، بزرگ

پارکینگ‌ اختصاصی و مشاع

پارکینگ طبقاتی

پارکینگ خیابانی

پارکینگ مکانیزه

پارک سوئیچی خودرو و ضوابط آن

انواع پارکینگ های مکانیزه و هوشمند

پارک سوئیچی خودرو و ضوابط آن

قوانین پارکینگ آپارتمان

ضوابط ارتفاع پارکینگ

ضوابط درب پارکینگ

سایر ضوابط احداث پارکینگ

ضوابط پارکینگ در پهنه سکونت

مزاحمت برای پارکینگ دیگران

پارکینگ مزاحم چیست؟

ابعاد پارکینگ در آپارتمان

تعداد پارکینگ‌ مورد نیاز بر اساس متراژ

تعداد پارکینگ‌ مورد نیاز بر اساس متراژ

تاثیر قیمت پارکینگ بر قیمت واحد مسکونی

عرض کوچه

عمر ساختمان

تناسب پارکینگ با تعداد واحدها در ساختمان

وجود پارکینگ عمومی در منطقه

نحوه تقسیم پارکینگ در ساختمان

نرخ اجاره پارکینگ در مجتمع مسکونی

خرید پارکینگ آپارتمان

 

 

عنوان: پاورپوینت انواع پارکینگ ها در ساختمان

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 50 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید