پاورپوینت انواع بازی با کودکان سه تا پنج سال

پاورپوینت انواع بازی با کودکان سه تا پنج سال

دسته بندی:

قیمت: 34900 تومان

تعداد نمایش: 262 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 5 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت انواع بازی با کودکان سه تا پنج سال

پاورپوینت انواع بازی با کودکان سه تا پنج سال دارای 56 اسلاید می باشد و برای دانشجویان رشته ی روانشناسی و همچنین پدر و مادرها مناسب است و در این  پاورپوینت انواع بازی با کودکان سه تا پنج سال ارائه شده است. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویری از اسلایدهای آن را برای پیش نمایش قرار داده ایم و میتوانید جزئیات آن را مشاهده نموده و درصورت نیاز به داشتن تمام محتوای فایل این پاورپوینت را دانلود و خریداری  کنید وبه راحتی از آن استفاده کنید.

 

مقدمه

امروز با انواع بازی با کودکان 3 ساله و همچنین اسباب بازی های مناسب برای کودک سه ساله آشنا میشویم. نمیشود یک اسباب بازی رابه کودک مان بدهیم و تا 10 سالگی با آن بازی کند! بلکه هر سن و سالی اقتضایی دارد و مـا باید مطابق با رشد، درک و خصوصیت های کودک با او رفتار کنیم. در ادامه با پارس ناز همراه باشید تا با بازی ها و اسباب بازی های مناسب این رده سنی رابه شـما بگوییم.
دیگر آن زمان گذشت کـه والدین فقط بـه‌ دنبال باز کردن بچه از سرخود بودند و وی را با تلویزیون یا تبلت یا اسباب‌بازی‌های عجیب مشغول میکردند. چون مشکلات ناشی از این رفتار‌ها تاثیر سوء خودرا بر روی آن نسل نشان داد.

خیلی از کودکان 7-8 ساله‌ امروز از مشکلات یادگیری، کمبود اعتماد بـه نفس، کمبود تمرکز، انزواطلبی، بیش‌فعالی، افسردگی و … رنج می برند.

امروزه والدین بـه خوبی می دانند کـه اگر درسال‌های اولیه زندگی فرزندشان برای او بـه قدر کافی وقت بگذارند، وقتی کودک بـه سنین مدرسه یا بیشتر رسید، کمتر دچار مشکل می شود. بهترین روش گذراندن وقت با فرزند و تربیت او بازی کردن با اوست و چـه بهتر کـه والدین، مربی یا پرستار کودک از بازی‌های متناسب با هر سن کودک باخبر باشد.

هر کودکی در مسیر زندگی خود از موقع به دنیا آمدن تا بزرگسالی از نظر ابعاد بدنی و نظر توانایی های ذهنی وفکری حرکتی تغییر می کند.

این تغییرات باعث می شود که یک کودک به یک فرد بزرگسال با توانایی های بیشتری تبدیل شود.
از طرفی دیده شده است که مداخلات توانبخشی میتواند مخصوصا در کودکان زیر ۵ سال باعث بهبود عملکرد ذهنی و حرکتی این کودکان هم در کودکی و هم در آینده شود.

 

به همین منظور فعالیت هایی طراحی شده است که خانواده ها با وسایل موجود در منزل بتوانند انجام دهند و در راستای رفع این مشکلات به کودکان خود کمک کنند. بازی ها به ترتیب رده ی سنی و سطح آسان به سخت طبقه بندی شده است.
انتخاب اسباب بازی برای کودکان باید به دقت و با توجه به جنسیت و توانایی های مختلف کودک انجام شود .کودک 3 تا 5 ساله یک سازنده قهار است و می تواند از هر چه به دستش می دهید یک شاهکار خلق کند.
انتخاب اسباب بازی های کودکان در مرحله پیش دبستانی مستلزم ملاحظه متفکرانه است، بدانید که چگونه به کودک خود بهترین تجربه بازی را می دهید، در حالی که از توسعه جبهه های مختلف اطمینان حاصل می کنید.

فهرست :

بازی‌ های مناسب 3 سالگی
قصه‌ گویی
آب بازی
بازی با سایه
پرتاب شی
طبقه‌ بندی
اسباب‌ بازی‌ های مناسب 3 سالگی
رنگ انگشتی
قیچی
پازل
اسباب‌ بازی‌ های ساختنی
اسباب‌ بازی‌ های واقعی
سرگرمی‌ ها و بازی‌ های روزمره با کودک سه ساله
سرگرمی‌ ها و بازی‌ های روزمره با کودک سه ساله
فعالیت‌های مناسب روز بارانی برای کودک سه ساله
زیر باران قدم بزنید

 

عنوان : پاورپوینت انواع بازی با کودکان سه تا پنج سال

فرمت: pptx

تعداد صفحات : 56

پیش نمایش اسلاید های این پاورپوینت :

پاورپوینت انواع بازی با کودکان سه تا پنج سال

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید