پاورپوینت الکسا چیست

پاورپوینت الکسا چیست

دسته بندی:

قیمت: 31000 تومان

تعداد نمایش: 201 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 30 اکتبر 2020

به روز رسانی در: 27 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت الکسا چیست

پاورپوینت الکسا چیست شامل 26 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

الکسا چیست؟ 

الکسا ( Alexa) یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ آمازون می‌باشد. الکسا در آوریل سال ۱۹۹۶ کار خود را آغاز کرد و روز به روز دامنه خدمات و فعالیت خود در سطح اینترنت را گسترش داد و امروزه بعنوان یک منبع مفید از داده‌های وبگاه‌های اینترنتی شناخته می‌شود. رتبه الکسا بعد از پیج رنک گوگل، برای صاحبان وب‌ها اهمیت زیادی دارد.

الکسا یک وبسایت معتبر بین المللی می باشد که با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف و همچنین وب سایتها اقدام به رتبه بندی آنها می نماید. خلاصه و چکیده رتبه بندی الکسا عددی بین ۱ تا چند میلیون می باشد که هرچه این عدد به یک نزدیکتر باشد رتبه وبسایت شما بالاتر می باشد.

آیا تا بحال پرسیده اید که سایت الکسا چگونه ترافیک سایتها و رتبه آنها را تعیین میکند. سایت الکسا همانند سایتهای گوگل و یاهو دارای یک نوار ابزار مخصوص به خود است که کاربران میتوانند با نصب آن، از امکانات سایت الکسا استفاده نمایند.

یکی از کارهایی که نوار ابزار الکسا انجام میدهد این است که تمام بازدیدهایی را که کاربر انجام میدهد را به سایت الکسا گزارش می دهد. سایت الکسا با توجه به این گزارشها، آمار ترافیک سایت و رتبه آنها را ارائه می کند.

با نصب تولبار الکسا در مرورگر رتبه ی جهانی سایت و نمودار آماری سایت مربوطه نمایان و رسم می شود.

و …

فهرست مطالب

الکسا چیست

تاریخچه و عملکردهای سایت الکسا

الکسا چگونه کار می کند؟

رتبه ترافیکی الکسا چیست؟

Reach در الکسا چیست؟

الکسا چقدر دقیق است؟

چگونه رتبه الکسا خود را ارتقاء دهیم؟

مدت زمان لازم برای کسب رتبه الکسا (Alexa)

عنوان : الکسا چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 26

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت الکسا چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید