پاورپوینت افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

پاورپوینت افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

دسته بندی:

قیمت: 30000 تومان

تعداد نمایش: 188 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 22 ژانویه 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

پاورپوینت افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش شامل 27 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش را خیلی‌ها با فروش محصولاتی نظیر دمنوش‌های رژیمی، نوشیدنی‌های گانودرما، بازاریابی شبکه‌ای و محصولات مشابه دیگر می‌شناسند. با وجود این که فروش این محصولات گاه جلوه‌ای نه‌چندان حرفه‌ای به افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش داده، اما پایداری و پیشرفت این کسب‌وکارها نیز نشان از موفقیت این مدل بازاریابی در فضای تبلیغات دارد.

خوشبختانه در حال حاضر افیلیت مارکتینگ به یکی از روش‌های موجه دیجیتال مارکتینگ در فضای تبلیغات بین‌المللی تبدیل شده و فروشندگان و ناشران بزرگی در جهان از این روش برای افزایش فروش تمامی محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند. اکنون بیایید پیش‌فرض‌های قبلی را نسبت به این روش بازاریابی کنار بگذاریم. با من همراه شوید، شاید موفق به یافتن برنامه همکاری مناسبی برای کسب‌وکار و برند خود شدید.

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چیست؟

افیلیت مارکتینگ مدلی از تبلیغات است که در آن شرکت‌ها (برند یا فروشنده) به ناشران برای فروش و یا ایجاد فرصت‌های فروش (لید) پول پرداخت می‌کنند. ناشرانی که در این نوع تبلیغات شرکت می‌کنند، همکاران فروش نام دارند و کمیسیون مشخصی برای به سرانجام رساندن یک اقدام از جانب مشتری دریافت می‌کنند. در تصویر زیر نحوه‌ی کارکرد پلتفرم افیلیت مارکتینگ به شکلی ساده نشان داده شده است.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چیست؟

جایگاه افیلیت مارکتینگ در بازاریابی

افیلیت مارکتینگ به عنوان بازاریابی نتیجه‌گرا

چرا استفاده از افیلیت مارکتینگ ضرورت دارد؟

برنامه‌های همکاری در فروش چگونه پیاده‌سازی می‌شوند؟

نکات اصلی در افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

ویژگی اصلی افیلیت مارکتینگ

عنوان : افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 27

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید