پاورپوینت آشنایی با دنیای انیمه

پاورپوینت آشنایی با دنیای انیمه

دسته بندی:

قیمت: 15000 تومان

تعداد نمایش: 248 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 16 آوریل 2022

به روز رسانی در: 16 آوریل 2022

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت آشنایی با دنیای انیمه

پاورپوینت آشنایی با دنیای انیمه شامل 25 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

اَنیمه یک سبک از طراحی با دست و انیمیشن رایانه‌ای است که خاستگاه آن ژاپن بوده‌است و معمولاً بر مبنای مانگا ساخته می‌شود.

هدف از نگارش این محتوا آشنایی شما با انیمه است. وقتی اسم انیمه به میان می ﺁید 3 حالت وجود دارد: حالت اول، مخصوص افرادی است که تا حالا نام انیمه به گوششان نخورده است و یا اینکه این نام را شنیده اند اما نمی دانند که چیست. حالت دوم برای کسانی است که می دانند انیمه چیست اما از آن خوششان نمی ﺁید و حالت سوم مخصوص افرادی است که عاشق آن هستند.

اما روی سخن ما در این محتوا با دو گروه حالت اول می باشد. لذا اگر تا حالا نام انیمه به گوشتان نخورده است و یا خورده است و نمی دانید که چیست می توانید با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

آشنایی با دنیای انیمه

بدون شک همه ی ما در عمر خود، حداقل یک یا دو انیمه را دیده ایم. فوتبالیست ها، آن شرلی، بابا لنگ دراز و … که در کودکی به آن ها کارتون می گفتیم انیمه هستند. بر این اساس همه ی ما انیمه دیده ایم و با آن آشنا هستیم فقط اسم آن ها را نمی دانستیم. اما هدف از تولید این محتوا معرفی این انیمه ها نیست.

در واقع خاستگاه این برنامه، کشور ژاپن می باشد که اولین بار در سال 1917 ساخته شد. در واقع برنامه ای که سبب شد انیمیشن های ژاپنی شکل بگیرند مربوط به یک نمایش 4 دقیقه ای صامت در مورد یک سامورایی و شمشیرش بود که شخصی به نام جونیچی کوچی این نمایش را به تصویر کشید.

انیمه نوعی از سبک پویانمایی است که بر اساس مانگا ساخته می شود. به همین دلیل به آن، انیمانگا هم گفته می شود. از خصوصیات و ویژگی های این سبک می توان به نقاشی های رنگارنگ، داستان های پر جنب و جوش به همراه نبردها و موضوعات تخیلی مربوط به ﺁینده اشاره نمود.

در یک کلام می توان گفت انیمه یک واژه ی کوتاه شده از کلمه ی انگلیسی انیمیشن به معنای پویانمایی است. این سبک از پویا نمایی عموما به صورت سریال و در قسمت های مختلف، ساخته و پخش می شوند.

افرادی که کمی با این اصطلاح آشنا هستند می گویند که این انیمیشن های ژاپنی همان کارتون است که مخصوص بچه ها است. اما اصلا اینگونه نیست. این سبک از پویانمایی دارای داستان های مختلف حتی برای بزرگسالان است. اتفاقا ساخت داستان های بزرگسالان در این سبک به گونه ای رونق دارد که آن ها را به دو قسمت مخصوص کودکان و بزرگسالان، تقسیم می کند.

انیمیشن های ژاپنی که برای بزرگسالان ساخته می شود به دلیل محتوای سنگین و خشونت آمیزشان اصلا مناسب کودکان نمی باشد و حتی کودکان، آن ها را درک نمی کنند.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

آشنایی با دنیای انیمه

معروفیت و محبوبیت انیمه ها

معرفی انیمه

تفاوت انیمه و انیمیشن

دلایل موفقیت و محبوبیت انیمه ها چیست؟

عنوان : پاورپوینت آشنایی با دنیای انیمه

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 25

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت آشنایی با دنیای انیمه

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید