معماری موزه The Broad لس آنجلس

معماری موزه The Broad لس آنجلس

دسته بندی:

قیمت: 31900 تومان

تعداد نمایش: 112 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 26 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

معماری موزه The Broad لس آنجلس

معماری موزه The Broad لس آنجلس ppt در 35 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

مقدمه

موزه هنر The broad یکی از انواع برجسته معماری پارامتریک به حساب می آید. این ساختمان در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت های Diller Scofidio + Renfro و  Leslie E. Robertson Associates ساخته شد. ساخت آن در حدود ۱۴۰ میلیون دلار هزینه برداشته است . استفاده از معماری غیر خطی کاملا در این طراحی مشهود است. این ساختمان در لس آنجلس و در نزدیکی ساختمان والت دیزنی قرار دارد.

ویژگی های اصلی معماری موزه The Broad لس آنجلس

لقب «veil و vault» طراحی موزه ، دو برنامه ی اصلی از ساختمان را ادغام می کند: فضای نمایشگاهی و ذخیره سازی عمومی که فعالیت های گسترده ی بنیاد هنر Broad را تحت پوشش قرار می دهد. کانسپ «غار» نقش کلیدی را در شکل دادن فرم موزه از ورودی تا خروجی آن ایفا می کند. توده ی حجم سنگین آن همیشه مقابل چشم است و از راهروهای میانی ساختمان معلق است. این سقف منحنی لابی و مسیر های گردش عمومی را شکل می دهد و سطح بالایی آن کف طبقه ی سوم گالری ها است.

عنوان: معماری موزه The Broad لس آنجلس

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 35اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

 

معماری موزه The Broad لس آنجلس

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید