دانلود کتاب هجده قدم تا عشق: شناخت مسیر موفقیت

دانلود کتاب هجده قدم تا عشق: شناخت مسیر موفقیت
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

دانلود کتاب هجده قدم تا عشق: شناخت مسیر موفقیت

کتاب هجده قدم تا عشق: شناخت مسیر موفقیت عنوان کتاب جدیدی است که در بخش کتاب های روانشناسی سایت درآمد برتر برای دانلود رایگان قرار داده ایم. این کتاب 172 صفحه ای به قلم خانم عطیه حسینی علوی، هجده دستورالعمل برای یافتن مسیر موفقیت را معرفی می‌کند تا قدرت تمرکز شما تا فراسوی آرزوهایتان تقویت شود و به خوشبختی و سعادت در زندگی دست یابید.

در وجود هر انسان استعداد و خلاقیتی شگرف وجود دارد که به علت انباشته شدن ذهن از اطلاعات گوناگون دسترسی به آن تقریبا ناممکن شده است ولی با به کارگیری این هجده قدم و عمل کردن به آن‌ها در مدت زمانی کوتاه مسیر موفقیت مختص به وجودیت هر انسانی خودنمایی خواهد کرد.

در واقع با خواندن این کتاب با اعمال و نوع تفکرات اشتباهی که ذهن را دچار استرس کرده و باعث دور افتادن او از استعداد درونی شده‌اند را خواهید شناخت و با رعایت این قدم ها آرامش ذهنی را به خود هدیه می‌دهید و هدیه ذهن به شما در مقابل این آرامش، ذهنی خلاق در مسیر استعداد درونی ست.

هجده قدمی که از دستورات خداوند نشات می‌گیرند و از زمان ازل در تمام ادیان الهی آورده شده‌اند. بعد از خواندن این کتاب متوجه خواهید شد که علت اصلی بسیاری از محدودیت‌هایی که خداوند از روز ازل برای انسان تعیین کرده ست تنها برای رشد شخصیت و روح و ذهن خود انسان هستند و انسان از آن‌ها منع شده تا خلیفه خدا و جانشینش روی زمین به بلندترین مقام وجودیت انسانی برسد.

انسان تنها موجودیست که خداوند بعد از خلقت آن دستور داد که فرشتگان بر او سجده کنند پس قوانینی را تعیین کرده که این برتری انسان تا ابدیت ادامه یابد. زمانی که به استعداد درونی و ذاتی خود واقف شوید تمام کائنات خداوند برای رساندن شما به بالاترین نقطه‌ی موفقیت هماهنگ خواهد شد.

.

.

پیشگفتار کتاب هجده قدم تا عشق: شناخت مسیر موفقیت

اکثر انسان ها چنان در شلوغی دنیای پرهرج و مرج ذهنی و اجتماعی پیرامون خود گیر افتاده اند که مسیر واقعی موفقیت را درونشان نمی یابند، مسیری که به کشف استعدادهای نهفته در وجود خودشان تجلی پیدا می کند.

با استفاده از این هجده قدم بعلاوه اینکه اعتقاد کامل داشته باشید که اشرف مخلوقات خداوند هستید و محدودیتی برای قدرت نمایی ذهن وجود ندارد، اصالت وجودی مختص به خود را درونتان خواهید شناخت و با شناخت از خود واقعی پا به دنیایی شگرف در راه آرزوهایتان خواهید گذاشت. این کتاب ثمره تجربه و تحقیق برروی عوامل تنش زا و بررسی عملکردهایی ست که خداوند متعال از روز ازل برای انسان منع کرده است که با درک کامل از عملکرد منفی این اعمال بر روی ذهن انسان به این موضوع پی می بریم که این اعمال منع شده تا با قدرت ذهن پاکمان بهشتی روی زمین برای خود بسازیم، بهشتی به وسعت قدرت خلاقیت و استعداد.

.

دانلود کتاب هجده قدم تا عشق: شناخت مسیر موفقیت

.

بخشی از کتاب هجده قدم تا عشق: شناخت مسیر موفقیت

آرامش اولین نیاز ذهن است که با دعوت کردن آن به ذهن، هدیه‌ایی بی‌نظیر به نام “قدرت درونی من” را دریافت خواهید کرد. اینطور فکر کنید که از آیینه ساخته شده‌اید و به هر سمتی نگاه می‌کنید همان تصویر روی شما منعکس می‌شود و همان تصویر در وجود شما ثبت و ضبط شده که باعث پر شدن حجم مغز از تصاویر متعدد مثبت و منفی خواهد شد، گویی کامپیوتر شما روی قسمت تصاویر متعدد خطا داده و هیچ دستور دیگری را اجرا نمی‌کند.

ویروس‌ها به علت وجود نقص‌های امنیتی به سیستم ذهنی وارد شده و خود را در برنامه‌های مختلف کپی کرده و عملکرد کلی سیستم را مختل می‌کنند. برای رسیدن به موفقیت شما به استفاده از تمام ظرفیت‌های ذهنتان نیاز دارید و هر چه ذهن شما تمیزتر باشد، راه‌حل‌های بهتر و قدرتمندتری برای رسیدن به هدف پیدا خواهد کرد.

.

.

فهرست مطالب کتاب هجده قدم تا عشق: شناخت مسیر موفقیت

پیشگفتار

مقدمه

عملکرد ذهن

محل ورود اطلاعات و نقصهای امنیتی ذهن

قدم اول: تفکرات صحیح و قدرتمند (پندار نیک)

قدم دوم: استفاده از کلمات قدرتمند و مثبت (گفتار نیک)

قدم سوم؛ عملکرد و رفتار مثبت (کردار نیک)

قدم چهارم؛ استفاده از صداقت

قدم پنجم؛ متعهد بودن

قدم ششم؛ امین بودن

قدم هفتم؛ خودداری کردن از روابط نامشروع و نادرست

قدم هشتم؛ نگاه نکردن به اعمالی که به هدف مربوط نیست

قدم نهم؛ کنترل کامل روی کلام و اعمال

قدم دهم؛ عدم خودنمایی و قدرت نمایی

قدم یازدهم؛ گوش ندادن به موسیقی با کلام

قدم دوازدهم: قطع روابط تنش زا و بحث های بی مورد

قدم سیزدهم؛ خط کشیدن روی تفریحات و خوشگذرانی های موقتی

قدم چهاردهم؛ غمگین نبودن

قدم پانزدهم؛ پرهیز از کینه و حسادت

قدم شانزدهم؛ پرهیز از قضاوت

قدم هفدهم؛ عطرتان را تغییر دهید تا دنیایتان تغییر کند

قدم هجدهم؛ کنار گذاشتن غرور و کلمه من

بررسی اجمالی

.

.

عنوان: کتاب هجده قدم تا عشق: شناخت مسیر موفقیت

نویسنده: عطیه حسینی علوی

موضوع: کتاب روانشناسی

تعداد صفحات: 172 صفحه

فرمت: pdf

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 960 KB

دانلود رایگان

.

.

کلمات کلیدی:

دانلود pdf هجده قدم تا عشق: شناخت مسیر موفقیت , دانلود رایگان کتاب هجده قدم تا عشق: شناخت مسیر موفقیت , دانلود رایگان pdf هجده قدم تا عشق: شناخت مسیر موفقیت,

دانلود کتاب روانشناسی pdf ، دانلود pdf روانشناسی, کتاب pdf روانشناسی, دانلود رایگان کتاب روانشناسی pdf ، دانلود رایگان pdf روانشناسی,

.

.

دانلود آموزش های روانشناسی

در بخش زیر فایل های آموزشی روانشناسی با فرمت های پاورپوینت و دوره های آموزشی صوتی در رابطه با ازدواج، همسرداری، تربیت فرزند، روابط قبل از ازدواج و سایر موضوعات مرتبط با روانشناسی را برای دانلود قرار داده ایم.

در صورتی که مایل به دریافت آموزش های روانشناسی هستید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و آموزش مورد نظر خود را انتخاب کرده و دریافت نمایید:

دانلود دوره آموزشی روانشناسی و پاورپوینت روانشناسی

.

.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید