دانلود کتاب نوبینایی

دانلود کتاب نوبینایی
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

دانلود کتاب نوبینایی

کتاب نوبینایی به قلم محمدرضا زادهوش در 72 صفحه نوشته شده و حاوی مطالبی اثرگذار و دلنشین در باب خودشناسی و خودپژوهی دربردارد. خودپژوهی یک سلسله پرسش درباره خویشتن است. در ادامه این مطلب از سایت درآمد ناب بخش هایی از کتاب نوبینایی را قرار داده ایم و همچنین فهرست مطالب این کتاب را می توانید مشاهده نمایید. ضمنا می توانید فایل pdf کتاب نوبینایی را از انتهای صفحه بصورت رایگان دانلود نمایید.

جهان عرصه جنگ‌های تبلیغاتی است، تبلیغاتی که پیشینه‌ای دیرین دارد و ما را نابینا و ناشنوا می‌کند. اصلاح‌گران به بینش‌ها و تغییر دیدگاه‌ها فرامی‌خوانند تا بیماری‌های بزرگی همچون نابینایی و ناشنوایی درمان شود. یک تنفس مصنوعی برای حواس باطنی غرق شده در آب تبلیغات تا به نوبینایی و نوشنوایی بینجامد. طی طریق خودشناسی بدون این نوبینایی و ناشنوایی ممکن نیست. پس از این می‌توان در پی جست‌وجوی خویش برآییم، آن‌چه را بر خود انبار کرده‌ایم، کنار بزنیم و خود را بیابیم.

 

 

متن بخشی از کتاب نوبینایی

مردمانی از شغل مشتری‌ها می‌پرسند. در پی یک کاسب لارج، با یک کارمند عالی رتبه هستند، و سرانجام می‌یابند، کارمندی که حاضر است خیلی زود و بدون نوبت، کار آن‌ها را راه بیندازد، و کاسبی که حاضر است دست آن‌ها را بگیرد. آن‌ها به دنبال آرامش بخشان نیستند. آرامش، قابل تشخیص است؛ ولی آن‌ها چیز دیگری می‌خواهند، اگر تو در پی آرامش هستی، باید جست وجوی خود را در مسیر آرامش هدایت کنی، آن وقت خیلی زود آن‌ها را خواهی یافت، و آنان تو را راهنمایی خواهند کرد. هر کس همانی را می‌یابد که در جست و جوی آن است. بستگی دارد صبح که از خواب برمی‌خیزی، و شب هنگام که به خواب می‌روی، چه عینکی به چشم داشته باشی، کسی که کاری با نجار ندارد، نمی‌داند چند مغازه تجاری در شهر وجود دارد، او اگر بارها نیز از دم مغازه تجاری رد شود، می‌تواند آن را مشاهده نکند.

 

همچنین در بخش دیگری از کتاب نوبینایی آمده است

یک روز در مسجد، سخن از این بود که با چنین کاری، حاجت میگیری. بگذریم که آیا کاری وجود دارد که بدون برو برگرد، ما را به آرزویمان برساند یا خیر؛ ولی آرزوها را بشنو.

یک نفر میخواست سوی چشمانش بازگردد و بدون عینک بتواند مطالعه کند. دیگری دلش میخواست موی سرش دوباره به رنگ اصلی بازگردد و نیاز نداشته باشد آن را هر از چندی، رنگ کند. اینها به نظر خودشان آدمهای همه چیزتمامی هستند. همه چیزشان سر جای خودش است؛ به جز سوی چشم و رنگ مو. حاجتها این نیست که خدایا یک کاری کن من آدم خوبی شوم. عقلم را کامل کن. یک کاری کن فضولی را بگذارم کنار و از صبح تا شب نایستم مردم را دید بزنم.

 

دانلود کتاب نوبینایی

 

فهرست کتاب نوبینایی

پیش گفتار

مقدمه

نوبینایان

پس دیوار

عارف

کتاب تکوین

با کلاس

نشانی آرامش

حقیقت جویان

شکایت عالم

توده لطیف

قابلیت تمسخر

حسابش را رسیدند

قورباغه

جرقه ها

یک رابطه

خشونت

نقد نتایج

نخل مرداب

حمام

حاجت

ازدواج موفق !

زندگی با جسم

آمادگی

وظایف انسانی

نقش خودت

زنجیرها

زبان علم

فداکاریها

بیرون از صداقت

بهره مند

نیازآفرینی

خوش نویسی با خودکار

شبیه سازی

روزگار

رسیدگی

خاموشی

در جست و جوی خویشتن

دلالان

سایه و آفتاب

رشته سکوت

پوست پیاز

هم رنگ آن جماعت

هم راهی

دوستشان نداریم

شکسته بند

سخن گوی خدا

ریاضت

تلاش برای اثبات

بی رحم

گواهی نامه

تصویرهای ذهن

زیبانمایی

چوگان

میگرن

علاقه راستین

انگیزش حسادت

نفرت انگیز

منبع یابی

زمان

روزی حلال

زندگی سازان

تمام

مجموعه کتاب های خودپژوهی

 

 

عنوان: کتاب نوبینایی

نویسنده: محمدرضا زادهوش

موضوع: کتاب روانشناسی

تعداد صفحات: 72 صفحه

فرمت: PDF

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 500 کلیوبایت

دانلود رایگان

 

 

کلمات کلیدی:

خودسازی، تغییر زندگی، تغییر خود، تغییر در خود، تغییر در زندگی، چگونه خود رابشناسیم، خودشناسی، مهارت های زندگی، کتاب خودشناسی pdf، بهترین کتاب خودشناسی، کتاب خودسازی، خودشناسی pdf، شناخت خود، شناخت شخصیت خود، راه شناخت خود چیست، خود پژوهی، شناخت خود، شناخت از خود، دانلود pdf کتاب نوبینایی، دانلود رایگان کتاب نوبینایی، دانلود رایگان کتاب روانشناسی، کتاب روانشناسی pdf

 

 

دانلود آموزش های روانشناسی

در بخش زیر فایل های آموزشی روانشناسی با فرمت های پاورپوینت و دوره های آموزشی صوتی در رابطه با ازدواج، همسرداری، تربیت فرزند، روابط قبل از ازدواج و سایر موضوعات مرتبط با روانشناسی را برای دانلود قرار داده ایم.

در صورتی که مایل به دریافت آموزش های روانشناسی هستید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و آموزش مورد نظر خود را انتخاب کرده و دریافت نمایید:

دانلود دوره آموزشی روانشناسی و پاورپوینت روانشناسی

 

 

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید