دانلود کتاب خودت را از نو خط کشی کن

دانلود کتاب خودت را از نو خط کشی کن
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

دانلود کتاب خودت را از نو خط کشی کن

آیا تا حالا شده برای رسیدن به هدفی شکست بخورید یا اینکه به خودتان قولی بدهید که از فردا کاری را شروع کنید و انجامش نداده باشید؟ اگر این با مشکلات دسته و پنجه نرم می کنید، پیشنهاد می کنیم حتما کتاب خودت را از نو خط‌کشی کن را در ادامه این بخش از سایت درآمد ناب دانلود کنید و از راهکارها و آموزش های آن استفاده کنید.

کتاب خودت را از نو خط‌کشی کن نوشته وحید صادقی، به موضوع مهم نظم شخصی (انضباط شخصی) می‌پردازد و اینکه که چطور می‌توان از این ابزار قدرتمند در زندگی خود استفاده کرد و اگر نظم شخصی یا همان انضباط شخصی نداشته باشیم چه هزینه‌هایی باید در زندگی خود پرداخت کنیم.

تا به حال پیش آمده به خود بگویید که چرا برخی از افراد از بقیه موفق‌تر هستند؟ یا شده بخواهید عادت جدیدی در خودتان ایجاد کنید یا عادتی را ترک کنید اما شکست خورده باشید؟ آیا برایتان پیش آماده که بخواهید به انسان منظم‌تری تبدیل شوید اما نتوانسته باشید؟ اگر به سؤالات بالا جواب بله دادید این کتاب مخصوص شما است.

در کتاب خودت از نو خط کش کن به موضوع عادت و رفتارهایی که مانع از نظم شخصی می‌شود پرداختیم و گفتیم که چرا در مسیر تغییر عادت‌ها شکست می‌خوریم و اینکه چرا در زندگی هرقدر تلاش می‌کنیم بازهم به‌جایی نمی‌رسیم.

اگر درصدد تغییر بزرگی هستید این کتاب می‌تواند یک راهنما برای شما باشد تا بدانید که چطور و از کجا باید شروع کنید.

.

دانلود کتاب خودت را از نو خط کشی کن

.

آیا تا حالا شده برای رسیدن به هدفی شکست بخورید یا اینکه به خودتان قولی بدهید که از فردا کاری را شروع کنید و انجامش نداده باشید؟ خوب شما تنها نیستید و افراد زیادی هستند که با اینجور مشکلات روبرو هستند افرادی که سالها میخواهند کار ی را انجام دهند اما امروز و فردا میکنند و یا کسانی که ایده ای در ذهن خودشان دارند و آنقدر در پیاده سازی آن تعلل می کنند که فرصت را از دست می دهند.

اگر دوست دارید پشت پرده این شکستها و ناکامی ها را بدانید در ادامه با این کتاب همراه باشید. یکی از مشکلات ما انسانها در زندگی نبود نظم شخصی است که اگر میخواهیم در زندگی بهجایی برسیم و چیزهایی را تجربه کنیم که تا حالا تجربه نکردیم مسلط شدن به مهارت نظم شخصی یک اصل مهم است.

.

.

همه ما در زندگی اهداف و برنامههایی داریم که میخواهیم به آنها دست پیدا کنیم و برای رسیدن به خواستههای خود نیاز داریم که از یکسری از اصول و قوانین از پیش تعریف شده پیروی کنیم که یکی از آن قوانین داشتن نظم شخصی یا همان انضباط شخصی است.

اگر دقت کرده باشید همه عناصر طبیعی در جهان هستی مثل چرخش فصلها، طلوع و غروب خورشید و… بر اساس یک نظم و قاعده و قوانین از پیش تعریفشده عمل میکنند و تصور اینکه اگر این نظم وجود نداشت و جهان فعلی به چه شکلی می توانست باشد غیرممکن است.

پس همانطور که نظم در طبیعت و جهان هستی نقش مهم و کلیدی دارد در زندگی شخصی ما هم به همین صورت است و فردی که در زندگی خود نظم نداشته باشد عملا نمی تواند به موفقیت و دستاوردهای چشمگیری دست پیدا کند.

.

.

بخشی از کتاب خودت را از نو خط کشی کن

نظم شخصی یعنی انجام دادن کارهایی که باید انجام شوند جدای از اینکه انجام آن کارها را دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم. تعریف دیگری هم از نظم شخصی هست که می‌گوید نظم شخصی یعنی تسلط داشتن بر خویشتن و این یعنی اینکه بتوانیم در هر شرایطی بر وسوسه‌ها، عواطف، امیال و تمایلات درونی خودکنترل کافی داشته باشیم.

.

.

عنوان: کتاب خودت را از نو خط کشی کن

نویسنده: وحید صادقی

موضوع: کتاب روانشناسی

تعداد صفحات: 38 صفحه

فرمت: pdf

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 750 KB

دانلود رایگان

.

.

کلمات کلیدی:

دانلود کتاب روانشناسی pdf ، دانلود pdf روانشناسی, کتاب pdf روانشناسی, دانلود رایگان کتاب روانشناسی pdf ، دانلود رایگان pdf روانشناسی,

چگونه نظم شخصی داشته باشیم، چرا باید نظم داشته باشیم، انضباط شخصی چیست، انضباط شخصی یعنی چه، pdf انضباط شخصی، آموزش انضباط شخصی، کتاب انضباط شخصی، دانلود رایگان کتاب خودت را از نو خط کشی کن، دانلود پی دی اف کتاب خودت را از نو خط کشی کن، دانلود pdf کتاب خودت را از نو خط کشی کن،

.

.

دانلود آموزش های روانشناسی

در بخش زیر فایل های آموزشی روانشناسی با فرمت های پاورپوینت و دوره های آموزشی صوتی در رابطه با ازدواج، همسرداری، تربیت فرزند، روابط قبل از ازدواج و سایر موضوعات مرتبط با روانشناسی را برای دانلود قرار داده ایم.

در صورتی که مایل به دریافت آموزش های روانشناسی هستید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و آموزش مورد نظر خود را انتخاب کرده و دریافت نمایید:

دانلود دوره آموزشی روانشناسی و پاورپوینت روانشناسی

.

.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید