دانلود رایگان کتاب به سوی خودشکوفایی pdf

دانلود رایگان کتاب به سوی خودشکوفایی pdf
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

دانلود رایگان کتاب به سوی خودشکوفایی pdf

کتاب به سوی خودشکوفایی نوشته ی آقای موسی توماج ایری یکی دیگر از مجموعه کتاب های روانشناسی است که در سایت درآمد ناب برای دانلود شما همراهان عزیز قرار داده ایم. موسی توماج ایری در کتاب به سوی خودشکوفایی چکیده‌ای از مطالعات بیست ساله‌ی خود را ارائه می‌دهد که می‌تواند جهش و تحولی اساسی در مسیر خودشکوفایی شما ایجاد کند.

کتاب به سوی خودشکوفایی با این متن کوتاه آغاز می شود: «ما به یک باره متولد نمی شویم بلکه به تدریج، در آغاز جسم و پس ازآن روحمان به دنیا می آید. گرچه مادرانمان از تولد جسمانی ما درد می کشند. ولی از رشد روحی خود رنجی به مراتب عمیق تر را متحمل می شویم.» مری آنتید

.

دانلود رایگان کتاب به سوی خودشکوفایی pdf

.

بخشی از کتاب به سوی خودشکوفایی pdf

رؤیای شما نه آن قدر بزرگ باشد که هیچ امیدی به تحقق آن نداشته باشید و نه آن قدر کوچک که به سادگی به دست آید.

رؤیای شما باید با استعدادهای شما متناسب و مقداری بزرگ تر از توانایی‌های شما باشد.

برای دستیابی به چنین رؤیایی است که شما باید آدم جدیدی شوید. باید از قدرت‌های درونی خود که تاکنون آن‌ها را به کار نبرده اید، استفاده کنید. باید عادات جدیدی در خود ایجاد کنید. با آدم‌های جدیدی ارتباط برقرار کنید.

.

معجزه خیال پردازی

همه ما در کودکی خیال پردازانی بزرگ هستیم. در رویاهایمان همه چیز ممکن است و هیچ محدودیتی وجود ندارد. در خیالمان به دور دنیا سفر می کنیم، قهرمان ورزشی، کاشف، مخترع و دانشمند هستیم، نقاشی بزرگ، هنرپیشه ای معروف، فضانورد، رئیس جمهور و غیره. داستان های تخیلی و افسانه های پریان می خوانیم و حتی در بازی های خیالی، خودمان را جای شخصیت های آن داستان ها می گذاریم و به هیجان می آییم و لذت می بریم.

در این بازی ها غرق هستیم که یک روز بزرگترها به فکر آموزش و تربیت ما می افتند و از آن روز رویاهای رنگارنگ ما کم کم رنگ می بازند و جای خود را به صفحات خشک و بی روح کتاب های درسی می دهند.

آنها ما را از خیال پردازی منع می کنند و توصیه می کنند که واقع بین باشیم. و به مرور اکثر ما توصیه آنها را پذیرفته و واقع بین می شویم و با چشم پوشیدن از آرزوها و رویاهای بزرگ کودکیمان ترجیح می دهیم آدمی معمولی باشیم. اینکه خوب درس بخوانیم تا دکتر یا مهندس شویم و در جایی خوب استخدام شویم و حقوق خوبی بگیریم و زندگیمان را مثل سایر افراد جامعه بگذرانیم. و در نهایت همان کسی بشویم که آنها می خواهند. یک کپی از یک فرد موفق دیگر یا یک رونوشت از معیارهای اجتماعی.

آیا این نوع زندگی را دوست دارید؟

.

.

فهرست pdf کتاب به سوی خودشکوفایی

معجزۀ خیال پردازی

دروغ هایی در مورد خودتان

سه عامل خوشبختی

چگونه خود را شکست می دهیم؟

تبدیل ترس به موفقیت

چهار ویژگی ضروری برای دستیابی به رویاها

غلبه بر دشمن درونی

نیروی جادویی اشتیاق

هم اکنون رویاهایت را زندگی کن!

.

.

عنوان: کتاب به سوی خودشکوفایی

نویسنده: موسی توماج ایری

موضوع: کتاب روانشناسی

تعداد صفحات: 100 صفحه

فرمت: pdf

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 900 KB

دانلود رایگان

.

.

کلمات کلیدی:

دانلود کتاب روانشناسی pdf ، دانلود pdf روانشناسی, کتاب pdf روانشناسی, دانلود رایگان کتاب روانشناسی pdf ، دانلود رایگان pdf روانشناسی,

دانلود رایگان کتاب به سوی خودشکوفایی pdf ، دانلود کتاب به سوی خودشکوفایی pdf ، دانلود رایگان pdf به سوی خودشکوفایی ، دانلود pdf به سوی خودشکوفایی، خودشکوفایی، خودشکوفایی چیست، خودشکوفایی روانشناسی، کتاب خودشکوفایی، الگوی خودشکوفایی، اهمیت خودشکوفایی، راه های رسیدن خودشکوفایی، خودشکوفایی یعنی چه، خودشکوفایی به چه معناست، خودشکوفایی در روانشناسی، نظریه خودشکوفایی، دانلود pdf کتاب به سوی خودشکوفایی، دانلود رایگان کتاب به سوی خودشکوفایی،

.

.

دانلود آموزش های روانشناسی

در بخش زیر فایل های آموزشی روانشناسی با فرمت های پاورپوینت و دوره های آموزشی صوتی در رابطه با ازدواج، همسرداری، تربیت فرزند، روابط قبل از ازدواج و سایر موضوعات مرتبط با روانشناسی را برای دانلود قرار داده ایم.

در صورتی که مایل به دریافت آموزش های روانشناسی هستید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و آموزش مورد نظر خود را انتخاب کرده و دریافت نمایید:

دانلود دوره آموزشی روانشناسی و پاورپوینت روانشناسی

.

.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید