دانلود رایگان کتاب مبارز راه عشق pdf

دانلود رایگان کتاب مبارز راه عشق pdf
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

دانلود رایگان کتاب مبارز راه عشق pdf

در این مطلب از سایت درآمد ناب کتاب مبارز راه عشق نوشته‌ محمدرضا زادهوش برای دانلود قرار داده ایم. این کتاب 72 صفحه ای شامل آموزه و مطالبی است که به ما کمک می‌کند تا خود و زندگی را بهتر درک کنیم.

هرچه مدرک‌ها بیش‌تر می‌شود دست‌یابی به درک نیز دشوارتر می‌شود. همانند افزایش بیماری‌ها با وجود گسترش مراکز درمانی و فرورفتن آب با افزایش امکانات حفاری. برای این‌که در راه عشق گام بگذاری نیاز است نیاز به خودشناسی را حس کنی و پذیرا باشی. خودشناسی نیاز همه انسان‌هاست؛ ولی اگر به نیازهای موجودات فروتر از انسان بپردازی، نیازی به خودشناسی نخواهی داشت. ما به مهارت‌ها و ورزش‌های گوناگون می‌پردازیم، در حالی که قلب نیز یک عضو مشترک در میان ماست و همه ما به پرورش دادن آن نیازمندیم.

.

.

پیشگفتار pdf کتاب مبارز راه عشق

هرچه دانش داروسازی پیشرفت میکند، بیماریها نیز بیشتر و صعب العلاج تر میشود. ویروسها صبر نمیکنند تا دانش پزشکی بر آنها چیره شود، چنان جهش مییابند که بتوانند به زندگی خود و به اخلال در زندگی بشر ادامه دهند. در زمانهای پیش اگر جایی را در خانه میکندی، و به آب نمیرسیدی، کمی آن سوتر را حفر میکردی. ابزار کندوکو، بسیار ساده بود. امروز مته حفاری آمده است.

چه عظمتی دارد. میتواند چند برابر انسان به حفاری بپردازد، به همان نسبت، چاهها عمیقتر و آبها دور از دسترس شده است. گاهی جایی را بیش از چاه نفت گود میکنند و دست آخر به آب دست نمییابند. دهها میلیون از کف رفته است و خبری از آب نیست. هرچه مدرکها بیشتر میشود و شمار دانشگاهها افزایش مییابد، دستیابی به درک، دشوارتر و علاقه به خودشناسی کمتر میشود.

.

.

دانلود رایگان کتاب مبارز راه عشق pdf

.

مقدمه کتاب مبارز راه عشق

میتوانی برای خود محدودهای تعیین کنی. آیا اهل نرمش هستی؟ دوست داری نرمش را هر روز انجام دهی؟ پیادهروی چه؟ یک پیادهروی طولانی و نرم؟ شاید افت و خیزهای بیش تر. شاید بخواهی یک کوه پیمایی را هفته ای یک بار چاشنی خود کار کنی. پس از مدتی دیگر قانع نمیشوی و نیاز داری به ورزشی بپردازی. یک ورزش تخصصی.

به عنوان پس زمینه بسیاری از ورزشها میتوانی بدنسازی را داشته باشی. پس از اینکه تن و بدنی به هم زدی، در مسابقهای حضور مییابی و خود را میسنجی. اکنون درمییابی که میتوانی احکامی را برای خود داشته باشی. تو یک انسان قوی هستی که میتوانی وارد مبارزه شوی. مبارزاتی که به صورت آشکار باشد، عاقبت خوبی نخواهد داشت. تو شناسایی میشوی. تو را دستگیر خواهند کرد یا افرادی دنبال تو خواهند آمد تا به مبارزه بروی. جنازه کسی را تحویل دهی. تو میتوانی مبارزه را به صورت پنهان انجام دهی. تنها شرط آن این است که با دیگر کماندوها در حال حاضر و گذشته، هماهنگ باشی.

اینها مثال بود. مقصود من از ورزشهای ابتدایی، به کار گرفتن دستورهای دینی است. آنچه در پس زمینه میتواند مورد نظر تو باشد، اخلاق است. اما ورزش تخصص تو عرفان است. مسابقات، امتحانهای الهی است. چیزهای سادهای که به صورت روزمره برای تو پیش میآید. مدیریت خشم و شهوت و تو درمییابی که قوی شدهای. با مداومت در کار، مردم به تو روی میآورند؛ اما تو میتوانی مخفیانه کار خود را ادامه دهی. عملیات پارتیزانی، نه دعوت به اقدامی نظامی علیه کسی، که پراکندن آگاهی است.

.

.

بخشی از کتاب مبارز راه عشق pdf

درباره وجدان، زیاد تبلیغ کرده‌اند. شاید تو نیز آن را برای نخستین بار از زبان پدر و مادر، پدر بزرگ و مادربزرگ شنیده، و سپس در فیلم‌ها و داستان‌ها پی گرفته باشی، وجدان، افراد را به خاطر کارهای بدشان محاکمه می‌کند. اما می‌بینی که وجدان، در دنیای واقعی و نه دنیای فیلم‌ها و داستان‌ها، بیشتر سراغ آدم‌های خوب به خاطر کارهای معمولیشان می‌رود و گویی کاری به آدم‌های بد ندارد. پیشنهاد من این است که به جای تشریح ساختار وجدان، تبلیغات را برای وجدان، متوقف کنیم، یک آدم معمولی اگرچه کار کند، و اگرچه سخت کار کند، باز وجدان سراغ او می‌رود؛ ولی یک آدم کش حرفه‌ای، دیگر وقت این چیزها را ندارد.

.

.

فهرست مطالب کتاب مبارز راه عشق

پیشگفتار 

مقدمه 

دیگرگون 

ایرادهای ریز 

نفاق و شرک 

کربویی 

آقای مهندس 

چه کار خواهی کرد؟ 

رصد ذهن 

دوست بد مشهور 

حذف نام مولوی 

تیزهوشان 

پرورش قلب 

خطشناسی 

گامهای اشتباه 

عیادت اصولی 

دل به خواهی 

زندگی با سوء ظن 

درهم پیچیده بود 

همان برخورد 

مصونیت 

حلقه بندگی 

اثباتها 

متمایل 

روشها و نگرشها 

دور از خدا 

رابطه 

اوج عشق 

درسها 

فاز مثبت 

شارژ 

دانش ذکر 

سوء برداشت 

برداشت ها 

درجا 

هنر زندگی 

اندیشه زیبا 

موانع 

تفکر مذهبی 

جیغ بنفش 

خاطرات دروغ 

انبار باروت 

مخترع جوان 

کلاسها 

بازگشت 

گمگشتگی 

مدیریت جنسی 

رفتار نامناسب 

ادب مناظره 

حسرت 

خشیت 

دوره شدن 

اخلاق پزشکی 

خوش اخلاق 

زمان طلایی 

دعا 

نگهبانی 

لطافت 

کم حساب کردهای 

دادگاه وجدان 

اعجاز میز 

پیری 

خودکشی مقدس 

شخصیت دروغین 

ابدال

.

.

عنوان: کتاب مبارز راه عشق

نویسنده: محمدرضا زادهوش

موضوع: کتاب روانشناسی

تعداد صفحات: 72 صفحه

فرمت: pdf

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 500 کلیوبایت

دانلود رایگان

.

.

کلمات کلیدی:

دانلود کتاب مبارز راه عشق, دانلود pdf کتاب مبارز راه عشق, مبارز راه عشقpdf  ,چگونه خود رابشناسیم، خودشناسی، مهارت های زندگی، کتاب خودشناسی pdf، راه شناخت خود چیست، دانلود pdf کتاب مبارز راه عشق، دانلود رایگان کتاب مبارز راه عشق، بهترین کتاب خودشناسی، کتاب خودسازی، خودشناسی pdf، شناخت خود، شناخت شخصیت خود، خودسازی، تغییر زندگی، تغییر خود، تغییر در خود، تغییر در زندگی،

.

.

دانلود آموزش های روانشناسی

در بخش زیر فایل های آموزشی روانشناسی با فرمت های پاورپوینت و دوره های آموزشی صوتی در رابطه با ازدواج، همسرداری، تربیت فرزند، روابط قبل از ازدواج و سایر موضوعات مرتبط با روانشناسی را برای دانلود قرار داده ایم.

در صورتی که مایل به دریافت آموزش های روانشناسی هستید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و آموزش مورد نظر خود را انتخاب کرده و دریافت نمایید:

دانلود دوره آموزشی روانشناسی و پاورپوینت روانشناسی

.

.

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید