دانلود رایگان کتاب درس های نبوغ از آلبرت اینشتین pdf

کتاب درس های نبوغ از آلبرت اینشتین
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

دانلود رایگان کتاب درس های نبوغ از آلبرت اینشتین pdf

آقای موسی توماج ایری در کتاب درس های نبوغ از آلبرت اینشتین، به بررسی مطالب متنوعی در موضوعات مختلف از جمله رشد فکری، استعداد، نبوغ، تلاش، آموزش، تفکر، کنجکاوی، تخیل، مکاشفه، اخلاق، انسانیت، علم، تکنولوژی، ملی‌گرایی، سیاست، سرنوشت بشری و جنگ و … را از آلبرت اینشتین می پردازد. شما می توانید در ادامه این مطلب از سایت درآمد ناب فایل pdf کتاب درس های نبوغ از آلبرت اینشتین را بصورت رایگان دانلود نمایید.

.

.

مقدمه کتاب درس های نبوغ از آلبرت اینشتین

آلبرت اینشتین به عنوان دانشمندی نابغه و خلاق بسیار معروف است، اما به عنوان کسی که در مورد ابعاد مختلف زندگی انسانی اندیشیده، کمتر شناخته شده است. در کتاب های درسی معمولاً وجه علمی او مورد توجه قرار می گیرد. ما برای جبران این کاستی به بررسی ابعاد دیگر افکار و زندگی اینشتین پرداختیم.

تلاش ما این بوده که به آموزه های اینشتین در سایر زمینه ها و وجه انسانی تأملات وی پرداخته؛ آنها را در شکل و محتوایی متفاوت و مفید عرضه کنیم.

حاصل این مطالعات در قالب دو کتاب با عناوین درس های نبوغ از آلبرت اینشتین و حکایت نبوغ آلبرت اینشتین آماده شد. کتاب اول، همین کتاب، شامل 100 آموزه از اینشتین در زمینه های مختلف زندگی است که با توضیحات و تفاسیر کوتاهی از طرف ما همراه است. کتاب دوم شامل 74 ماجرای خواندنی و عمدتاً طنزآمیز از زندگی اینشتین را شامل می شود.

این دو کتاب محصول مطالعۀ موردی است که ما برای کتاب دیگرمان با عنوان خودنبوغ شناسی: چگونه نبوغ ذاتی خود را کشف و شکوفا کنیم؟؛ انجام دادیم. به دلیل ضعف های تربیتی و آموزشی و سایر عوامل محدودکننده، اکثر انسان ها در کشف و شکوفایی علایق و استعدادهای خود، موفق نمی شوند.

دنبال کردن علایق و استعدادهای ذاتی مان نه تنها منبع اصیل شادمانی و رضایت درونی است بلکه شکوفایی استعدادهای ذاتی، کسب موفقیت و استقلال مالی را برایمان سریعتر و راحتتر می سازد. فرض کنید اگر بیل گیتس به جای علوم کامپیوتر، که عاشق آن بود، وارد کار بورس میشد، آیا باز هم می توانست ثروتمندترین مرد جهان شود؟ یا اگر وارن بافت، که شیفته بورس بود، دنبال علوم کامپیوتر می رفت باز هم یکی از مولتی میلیاردهای جهان میشد؟ همۀ افرادی که موفقیت های بزرگ کسب کرده اند، عاشق کارشان بوده اند. انجام کاری که به آن علاقه داریم، غیر از لذت و موفقیت، باعث رشد شخصی و معنوی ما می شود.

با حرکت در جهت نبوغ ذاتی و رسالت شخصی از شادمانی، رضایت درونی، معناداری، رفاه و استقلال مالی، رشد شخصی، خودشکوفایی و تعالی معنوی بیشتری برخوردار گشته و درعین حال خدمتی ارزشمند نیز به جهان عرضه می کنیم.

.

کتاب درس های نبوغ از آلبرت اینشتین

.

بخشی از کتاب درس های نبوغ از آلبرت اینشتین

جامعه همیشه در جهت همرنگ کردن ما با دیگران تلاش می‌کند. ممکن است همرنگی با جماعت باعث احساس مقبولیت، پذیرش و امنیت در ما شود اما این خطر را نیز دارد که به مرور، خود واقعیمان را گم کنیم. هر یک از ما موجودی منحصر به فرد هستیم و با هدف خاصی به جهان آمده‌ایم. باید خودمان باشیم و راه خاص خودمان برویم، به هر قیمتی که باشد. در غیر این صورت ممکن است آدم محترم و موفقی در اجتماع باشیم اما در عمق وجودمان به زندگی نزیسته‌مان حسرت خواهیم خورد.

.

.

فهرست مطالب کتاب درس های نبوغ از آلبرت اینشتین

مقدمه

همه نابغ هاند

 تحصیلات چیست؟

معجزۀ بقای کنجکاوی

اهمیت داستان تخیلی

تنها راه آموزش

کاربرد کاغذ و مغز

بشکه و مشعل

تدریس بدون درس دادن

عشق و وظیفه

نسبت درک و توضیح

هدیۀ آموزش

سیاهی لشکر یا …

مصائب بزرگان

عوارض شهرت

راز شهرت

معیار هوش

دیوانگی چیست؟

شرط حل مشکلات

تراژدی زندگی

زیباترین هدیه خداوند

خلاقیت و سرگرمی

باارزش بودن

نبوغ و اجتماع

موفقیت بی دوام

راز شادی

اندیش ههای خدا

بهای خوشبختی

جدیت

هوش و خرد

نبوغ و تلاش

زرنگی یا مداومت؟

کاشت مداوم

فرص تها و مشکلات

تلاش و شکست

صدمی نبار

دوچرخۀ زندگی

سفر و رسیدن

ارزش دانش

جستجو و کشف

استعداد و کنجکاوی

سوالات کودکانه

پرسشگری

نامفهومِ فهمیدنی

رازآلودگی

دو راه نگریستن

زگهواره تا گور

آزمایشگاه همراه

رویاپردازی

قدرت تخیل

تخیل و دانش

بداعت و حماقت

شان عقل

تحقیق

شرط بهره وری

تمرکز

نگاه عمیق

شهود

ارزش الهام

راز اکتشاف

ناتوانی ذهن

راه خداوند

نبوغ و جرئت

راز خلاقیت

پاسخ خدا

علم و اخلاق

آینده

امکانات شادی

درخت زندگی

وطن پرستی

بیماری طفولیت بشر

تبر فناوری

آمادگی برای جنگ

درک و صلح

احترام همگانی

دنیای خطرناک

زندگی باارزش

قدرشناسی

محصول تفکر

راه دل

بزرگترین دشمن حقیقت

داوری حقیقت و خندۀ خدایان

مسئولیت دانشمند

شرط بقای بشریت

عق بماندگی انسانیت از تکنولوژی

ارزش بخشش

خلوت و ظاهر

ترس بزرگ

راه نجات

سه قدرت جهانی

شرط عبور

برای چه کسی؟

اعضاء بلااستفاده

تغییر ماهیت دشوار

در ب ینهایت

علم و سیاست

مشاور بد

جریمه شیطانی

اصل عدم جدیت

اهمیت اشتباه

پالایش افکار

.

.

عنوان: کتاب درس های نبوغ از آلبرت اینشتین

نویسنده: موسی توماج ایری

موضوع: کتاب روانشناسی

تعداد صفحات: 111 صفحه

فرمت: pdf

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.2 MB

دانلود رایگان

.

.

کلمات کلیدی:

دانلود رایگان کتاب درس های نبوغ از آلبرت اینشتین, دانلود کتاب درس های نبوغ از آلبرت اینشتین pdf، دانلود pdf درس های نبوغ از آلبرت اینشتین، نبوغ، کشف استعداد، کشف استعداد درونی، چگونه استعداد خود را کشف کنیم، مطالب روانشناسی، انواع مطالب روانشناسی، مطالب روانشناسی جدید، مطالب روانشناسی کوتاه و جالب، مطالب روانشناسی جالب، مطالب روانشناسی موفقیت، مطالب روانشناسی زندگی، مطالب روانشناسی روز، جملات کوتاه موفقیت از بزرگان، جملات انگیزشی کوتاه برای موفقیت، جملات انگیزشی زیبا، رشد فکری، دانلود pdf کتاب درس‌های نبوغ از آلبرت اینشتین، دانلود رایگان کتاب درس‌های نبوغ از آلبرت اینشتین، آلبرت اینشتین، راز موفقیت انیشتین، نبوغ ذاتی، کشف نبوغ ذاتی،

.

.

دانلود آموزش های روانشناسی

در بخش زیر فایل های آموزشی روانشناسی با فرمت های پاورپوینت و دوره های آموزشی صوتی در رابطه با ازدواج، همسرداری، تربیت فرزند، روابط قبل از ازدواج و سایر موضوعات مرتبط با روانشناسی را برای دانلود قرار داده ایم.

در صورتی که مایل به دریافت آموزش های روانشناسی هستید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و آموزش مورد نظر خود را انتخاب کرده و دریافت نمایید:

دانلود دوره آموزشی روانشناسی و پاورپوینت روانشناسی

.

.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید