دانلود رایگان کتاب بوی خوش آزادی pdf

دانلود رایگان کتاب بوی خوش آزادی pdf
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

دانلود رایگان کتاب بوی خوش آزادی pdf

کتاب بوی خوش آزادی که توسط آقای محمدرضا زادهوش نوشته شده، عنوان کتابی از سری کتاب های آموزشی روانشناسی است که در سایت درآمد ناب برای دانلود شما قرار داده ایم. این کتاب مطالبی سودمند و کاربردی در خصوص تقلید دربردارد که به شما کمک می‌کند تا از زندان تقلید، رونوشت‌برداری، نظر اطرافیان، قضاوت‌های مردم و… رها شوید و طعم یک زندگی آزاد و شیرین را بچشید.

بوی خوش آزادی را هنگامی خواهید شنید که بتوانید خود را از زندان تقلید، از زنجیر رونوشت‌برداری، از زیر بار حرف مردم و نظر اطرافیان نجات دهید، از زیر نقاب‌ها بیرون بیایید و از بند تعلقات رها شوید. زندگی بدون آزادی معنی ندارد. تحرکاتی که می‌بینید زندگی نیست و متحرکانی که مشاهده می‌کنید زنده نیستند. مرده‌های متحرک چیزی از شور هستی نمی‌دانند. بدترین نتیجه حرف مردم از دست دادن خود و دیگری شدن است. رونوشت‌های برابر اصلی که دور از اصالت انسانیت‌اند.

.

دانلود رایگان کتاب بوی خوش آزادی pdf

.

پیش گفتار pdf کتاب بوی خوش آزادی

آزادی، بوی خوشی دارد. این بو را هنگامی خواهی شنید که بتوانی خود را از زیر بار حرف مردم و نظر اطرافیان، نجات دهی، از زیر نقابها بیرون بیایی و از بندها خود را رها کنی. زندگی بدون آزادی، معنی ندارد. تحرکاتی که میبینی زندگی نیست، و متحرکانی که مشاهده میکنی، زنده نیستند.

.

مقدمه کتاب بوی خوش آزادی pdf

میتوانستم برای خود، جایی داشته باشم. آنچه دیگران دارند، در من موجود است. چرا از ابتدا آغاز کنم؟ میتوانم جایگاهی بالاتر از صفر داشته باشم.

اما این مدیریتها چه فایده ای دارد؟ سمت ها چه گرهی را از زندگی مردم باز می کند؟ شاید خوش اقبال بودم، شاید میتوانستم آنچه را باید بگویم، بگویم، و آنچه را باید انجام دهم، انجام دهم، و مدیریتی کلان تر می یافتم. آنگاه نه

تنها گرهی را نمی توانستم باز کنم که میتوانستم گره افکن نیز باشم! ولی مردم مگر چیزی جز این می  خواهند؟ کسی را می خواهند که بتوانند به او افتخار کنند. یک نفر اگر کار خود را درست بلد نباشد، در آن واحد، می تواند کار یک نفر را خراب کند. یک پیمانکار نابلد، تا این خانه را خراب نسازد، نمی تواند به سراغ خانه ای دیگر برود؛ ولی یک مدیر می تواند خرابی های بسیار به بار آورد، و در نهایت، اگر بخواهد کار درستی انجام دهد، اطرافیان، دست او را می گیرند.

اگر دستور خوبی صادر کند، به اجرا درنخواهد آمد، و اگر بخواهد اجرایی شود، چنان می کنند که فاصلۀ زیادی با عدالت داشته باشد. در این شرایط، نشسته ام، و این مطالب را می نگارم، تنها به این دلیل که گمان میکنم درست ترین کار است، و می تواند درستی به بار نشاند.

.

.

فهرست مطالب کتاب بوی خوش آزادی pdf

پیشگفتار

مقدمه

اصرار زیاد

بازگشت

شکنجۀ معصومیت

خراب

نگرش مثبت

پزشکی یا ادبیات؟

چاق و چاقتر

مهارت ویژه

درس خواندن

کتاب های خوب

بازاری

سفارش دین

ربات گونه

ربات نمازخوان

جای پا

حلال خدا

رشد عقل

روز موعود

تمام روز

فاصلۀ بین دو نقطه

نادیده

رفع ظلم

تداوم

از دست داده

استراحت

آزار سبز

تازه وارد

عقده ها

آدمهای بدبخت

از لوازم زندگی

تغییر نگاه

من عصیانگرم

بهبود اوضاع

عاشق شده ایم

بیرونی

خوش ادا

غیر فداکار

فراتر از روان

تعادل

حتی یک نفر

خوب و بد؟

دروازه

چالش برانگیز

ارتباط جمعی

خون دماغ

بخش جذاب

در خدمت شیطان

مطلب کلیدی

لذت

فضای بیشتر

تکمیل

راهکار مناسب

برگ و بار

دانشگاه

آشنا

مرگ و ترس

پویایی

شور هستی

یار عاشقان

عقیده

اسرار هستی

رسیدگی

پفک

.

.

عنوان: کتاب بوی خوش آزادی

نویسنده: محمدرضا زادهوش

موضوع: کتاب روانشناسی

تعداد صفحات: 72 صفحه

فرمت: pdf

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 500 KB

دانلود رایگان

.

.

کلمات کلیدی:

دانلود کتاب روانشناسی pdf ، دانلود pdf روانشناسی, کتاب pdf روانشناسی, دانلود رایگان کتاب روانشناسی pdf ، دانلود رایگان pdf روانشناسی,

دانلود رایگان کتاب بوی خوش آزادی  pdf، دانلود کتاب بوی خوش آزادی pdf ، دانلود رایگان pdf بوی خوش آزادی ، دانلود pdf بوی خوش آزادی ، کتاب خودشناسی pdf، دانلود رایگان کتاب بوی خوش آزادی، دانلود pdf کتاب بوی خوش آزادی،

قضاوت مردم مهم نیست، همدیگر را قضاوت نکنیم، زود قضاوت نکنیم، قضاوت کردن، تقلید در زندگی، خودسازی، مطالب روانشناسی، دخالت های اطرافیان، دخالت های مردم، دخالت بیجا، تقلید کردن، تقلید کار نباشیم، تقلید نکنیم، متن قضاوت مردم، در مورد قضاوت مردم

.

.

دانلود آموزش های روانشناسی

در بخش زیر فایل های آموزشی روانشناسی با فرمت های پاورپوینت و دوره های آموزشی صوتی در رابطه با ازدواج، همسرداری، تربیت فرزند، روابط قبل از ازدواج و سایر موضوعات مرتبط با روانشناسی را برای دانلود قرار داده ایم.

در صورتی که مایل به دریافت آموزش های روانشناسی هستید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و آموزش مورد نظر خود را انتخاب کرده و دریافت نمایید:

دانلود دوره آموزشی روانشناسی و پاورپوینت روانشناسی

.

.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید