دانلود رایگان کتاب اصول زندگی مشترک، آمادگی ازدواج و حفظ رابطه زناشویی pdf

دانلود کتاب اصول زندگی مشترک، آمادگی ازدواج و حفظ رابطه زناشویی
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

دانلود رایگان کتاب اصول زندگی مشترک، آمادگی ازدواج و حفظ رابطه زناشویی pdf

در ادامه مجموعه کتاب های آموزش روانشناسی سایت درآمد ناب کتاب اصول زندگی مشترک، آمادگی ازدواج و حفظ رابطه زناشویی را برای دانلود قرار داده ایم.خانم فهیمه رضائی در این کتاب چکیده‌ای از مطالب مهم روانشناسی ازدواج، مشاوره پیش از ازدواج، معیارهای انتخاب همسر، اصول و اساس زندگی زناشویی و مهم ترین مسائلی که زوج ها در زندگی مشترک خود باید درنظر بگیرند را به طور خیلی خلاصه و جامع مطرح کرده است.

.

.

برای شروع یک زندگی مشترک، باید بدانیم دیگر فرد قبلی با مسئولیت های محدود و شخصی نیستیم و اکنون زندگی ما با شخص دیگری همراه شده است. نظرات و سلیقه ها و خواسته ها باید همراه هم تعریف شوند، گاهی وقتها باید از خودگذشتگی کرد  برخی خواسته ها گذشت و گاهی باید خواسته ها را تغییر داد. گاهی باید از مسائلی را نادیده گرفت، گاهی نیز باید بر روی برخی مسائل بسیار دقیق شد.

داشتن رابطه‌ی خوب و رمانتیک می‌تواند آسان باشد، البته در صورتی‌ که خودتان هم تلاش کنید. چه اتفاقی افتاده است؟! شاید شما نگران این باشید که ازدواج‌تان این اواخر جرقه‌ی اولیه‌ی لازم را ندارد و همه‌چیز فروکش کرده‌ است. واضح است که اگر می‌خواهید یک زندگی مشترک موفق و شاد را تجربه کنید، باید برای زنده نگه‌داشتن عشق‌تان و رشد مداوم آن، هم خودتان به تنهایی و هم، همراه با همسرتان همیشه تلاش کنید. می‌دانم که خیلی اوقات اصلا کار آسانی نیست، اما نگران نباشید، شما می‌توانید زندگی مشترک‌تان را رشد بدهید به شرطی که هم شما و هم شریک زندگی‌تان برای رسیدن به این رشد، به اندازه‌ی کافی انگیزه داشته باشید، انرژی بگذارید و تلاش کنید. با ما و این مقاله همراه باشید، سعی می‌کنیم با مطرح‌کردن موارد مهم، به شما برای داشتن زندگی مشترک موفق کمک کنیم.

.

دانلود کتاب اصول زندگی مشترک، آمادگی ازدواج و حفظ رابطه زناشویی

.

بخشی از کتاب اصول زندگی مشترک، آمادگی ازدواج و حفظ رابطه زناشویی

افراد خودشیفته برای درمان خود به مشاوره نمی‌روند بلکه برای برگرداندن پارتنر یا همسر خود مراجعه می‌کنند و از درمانگر به عنوان یک ابزاری استفاده می‌کنند تا در یک رابطه همدلانه باشند و بسیار ناراحت هستند که به درمانگر احتیاج پیدا کرده‌اند به شدت به نقص خود حساس هستند. البته در ارتباط اول درمانگر از درمانگر تعریف بسیار می‌کنند تا او را متقاعد کنند که آن‌ها تقصیری ندارند، طرف مقابل آن‌ها مشکل دارد و می‌آیند تا شما را متقاعد کنند که خودشان خوبند ولی طرف مقابلشان مشکل دارد که می‌خواهد زندگی را رها کند.

.

.

فهرست کتاب اصول زندگی مشترک، آمادگی ازدواج و حفظ رابطه زناشویی

١. چهار میم ضروری ازدواج را بشناسیم

٢. با همسر درون گرا ازدواج کنیم یا برون گرا

٣. چرا دو سال اول ازدواج از اهمیت بالایی برخوردار است

۴. پنج علامتی که نشان دهنده آمادگی ازدواج در افراد می باشد

۵. هفت راه برای اینکه بعد از سالها ازدواج دوباره احساس اینکه بهتازگی ازدواج کردهایم پیدا کنیم

۶. افرادی که برای ازدواج مناسب نیستند

٧. ازدواج با دختر بزرگتر از خود

٨. مشاوره ازدواج ، مشاوره پیش از ازدواج چیست و چه ضرورتی دارد

٩. مسائل و موارد مهمی که قبل از ازدواج در دوران آشنایی باید به آن بپردازیم چیست

.

.

عنوان: کتاب اصول زندگی مشترک، آمادگی ازدواج و حفظ رابطه زناشویی

نویسنده: فهیمه رضائی

موضوع: کتاب روانشناسی

تعداد صفحات: 27 صفحه

فرمت: pdf

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.2 MB

دانلود رایگان

.

.

کلمات کلیدی:

دانلود کتاب روانشناسی pdf ، دانلود pdf روانشناسی, کتاب pdf روانشناسی, دانلود رایگان کتاب روانشناسی pdf ، دانلود رایگان pdf روانشناسی,

دانلود کتاب اصول زندگی مشترک pdf ، دانلود کتاب آمادگی ازدواج pdf ، دانلود کتاب حفظ رابطه زناشویی pdf ، آموزش اصول زندگی مشترک pdf ، آموزش آمادگی ازدواج pdf ، آموزش حفظ رابطه زناشویی pdf ، دانستنی های ازدواج، موانع ازدواج، روانشناسی ازدواج، ازدواج موفق، موفقیت در ازدواج، مشاوره ازدواج، روابط زن و مرد، حقوق زن و مرد، راهنمای زندگی زناشویی، داشتن زندگی زناشویی موفق، زندگی زناشویی، آموزش روابط زناشویی، انتخاب همسر مناسب، همسرگزینی، انتخاب همسر، مشاوره پیش از ازدواج،

.

.

دانلود آموزش های روانشناسی

در بخش زیر فایل های آموزشی روانشناسی با فرمت های پاورپوینت و دوره های آموزشی صوتی در رابطه با ازدواج، همسرداری، تربیت فرزند، روابط قبل از ازدواج و سایر موضوعات مرتبط با روانشناسی را برای دانلود قرار داده ایم.

در صورتی که مایل به دریافت آموزش های روانشناسی هستید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و آموزش مورد نظر خود را انتخاب کرده و دریافت نمایید:

دانلود دوره آموزشی روانشناسی و پاورپوینت روانشناسی

.

.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید